Blixtrar & dunder

Har funderat lite på BRH...
Vi närmar oss dit med stora steg nu, snart är det dax att ta tag i resväskan.
Lite smått nervis är man allt.. Det kommer bli intensiva dagar.
Hoppas med hela mitt hjärta att det vi ska är gör ngn nytta, men det tror jag nog.
Fått en tid, då två logopeder från BRH kommer hem till oss innan vi åker för att träffa Mathilda lite och så.

Jösses ja, snart är det dax...
Tänkte vi skulle söka tillfälliga timmar till dem veckorna inom assistansen eftersom det kommer bli så intensiva dagar..



För övrigt har jag feber idag med, men inga andra tecken på att vara sjuk än som tur är.
Assistent precis väckt mig och jag gillar inte det så mkt, jag vill nog sova vidare eller vill vara i fred.
Men jag måste ju såklart klä på mig och så ju, men jag har ju lite svårt för att förstå det.

Sikket väder, jag varit vaken en stund på morgonkvisten innan assistent kom.. jag låg och kollade blixtrarna en sväng och lyssnade på mullret.

För övrigt idag så står det inget på min "kalender" eftersom jag har feber så får jag snällt stanna hemma.
Hoppas jag blir kry innan påskhelgen så att jag kan till Andy's Lekland ju.
Mamma börjat fundera på om att kanske ta en dag och åka till busfabriken i Helsingborg..

Nu ska jag få medicin snart och lite mat
Men uppdaterar sen..
hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0