ÄT MATHILDA



Mamma Madeleine's tankar...


Då bilden tog, sikken underbar dag..
Mathilda åt.. med GOD aptit.. två stora portioner.. ibland till och med tre.. hon älskade mat.. så fort maten kom in i min blev hon överlycklig och tuggade på i "hundranittio"..

Hon var aldrig rädd.. hon klöktes aldrig..
hon protesterade aldrig...
Hon vill äta !!

Jag önskar det var så..

Jag känner att på sistone förutom anfall och sånna riktigt allvarliga grejer..

så angående att mathilda slutat äta, har tagit hårdast på mig!!
Jag vill hon ska äta. ... nu nu nu... äta upp all vår mat :]
Inte vara rädd...

ÄTA MED GOD APTIT !!!!!!



Snälla kan detta ske... :[



På BRH hoppas jag att vi kan jobba mkt med detta.. då det är ngt jag verkligen prioiterar ! Men OM Mathilda en vacker dag skulle börja äta så kommer jag ändå behålla knappen på magen alltid.. så att hon ska slippa få alla dessa äckliga medicinerna i munnen.

NU VILL JAG TILL BRH OCH STARTA HELA KÖRET ...
Längtar men samtidigt nervöst..

MATHILDA BÖRJA ÄTA..
MITT HJÄRTA BLÖDER !!!!!!!!!
ÄT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0