Välkommen till min nya blogg!



Mitt namn är Mathilda Elida Madeleine Andersson och är född april 2005.
En snabb liten förkortning: När jag var två veckor gammal började jag rycka i armar och ben och kropp. Efter många om och med fick vi veta att jag insjuknat i svårt farlig epilepsi och där efter har det kommit mer & mer sjukdomar.
Jag hann bara leva två veckor helt fritt från sådant, därefter har jag fått leva med detta elände.

Här i min blogg kommer jag skriva från start till nu och framåt, är du nyfiken om mitt liv ? Häng på !!!

ps. var inte rädd för att fråga om du undrar ngt finns inga dumma frågor, vissa frågor kanske du tycker låter dumma men är bara tecken på okunskapen kring det så fråga på annars får du
ALDRIG veta ! .ds

Puss Kram
*MATHILDA*

Kommentarer
Postat av: pappa

älskar dig min dotter... puss

2008-12-13 @ 15:39:21
Postat av: Emma

Det blir en Blogg man absolut måste följa =)

2008-12-13 @ 17:52:16
Postat av: syster

moster varit inne och tittat. älskar och saknar dig!

2008-12-13 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0