Pyssel

Idag har jag varit på dagis, Ass. Ellen lämna och hämtade mig idag och det gick bra. På dagis efteråt så fick Ellen komma in på fika och mys där lussebullar och peppakakor och glögg=) Idag har jag målat och glittrat kottar och de va skoj o mamma tyckte den blev jätte fin :D hon ville jag skulle göra flera så det ska jag göra på dagis imorgon.



Efter dagis var jag och Ellen i tivoliparken tittade på vattnet och matade ankorna och gick en sväng.
Har pysslat och sånt här hemma ikväll mamma vart och köpte en massa pyssel till mig. Så nu har jag skickat iväg en teckning till gammel momo på posten eller ja mamma ska skicka imorgon när hon köpt frimärke. Och så har mamma med fått en teckning.



Vet inte om jag berättat ? Men faktiskt har jag ju börjat sitta på min duschstols potta morgon och kväll och inte en enda gång har jag gått därifrån utan att gjort ngt i den heller =) duktig jag är va ? Ikväll med en gång när jag hamna på pottan så bajsa jag minsann =) de va första gång jag gjorde nr två i den mamma blev jätte glad =)



Fler bilder kan ni hitta sen på mammas http://bilddagboken.se och sök efter madalen där =)

Nu ska jag sova Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du var jätte duktig o gjorde fina teckningar =) Hoppas du sover så gott snuttan

2008-12-16 @ 21:20:25
URL: http://blondy.webblogg.se/
Postat av: pappa

fina bilder snuttan min.. tror du kan ställa ut dem på konstgalleria :) älskar dig

2008-12-17 @ 01:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0