Pappa

Åkte till Papsen i lördags minsann. Har busat och stojjat med lillebror massor och pappa såklart. Varit mysigt och kul !
Mamma hälsade på här idag de va skoj hon tog med sig mina nya vinterskor som jag äntligen fått nu såååå tuffa såklart. Mamma hade även köpt "julkläder" till mig och lillebror på mellandagsrean som börjat lite smått. Jag ska ha en fin röd klänning på mig, Jag kommer bli så fin sååå.. skönhet klär i allt ! Fick även klämmor till håret.
Lillebror åkte till Momo på lite jul lov och mamma åkte hem så nu är jag ensamen med papsen och det är extra gosigt juh då har han ju all världens tid till bara mig, det tycker jag om =) Imorgon kommer assistent Ellen hämtar mig hos pappa !

Snart julafton då kommer tomten och mina kusiner och moster o pussgurka o momo såklart =) kanske morbror med ??

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Ellen

Imorrn kommer jag o hämtar dig. Har massa julklappar till dig med gumman =)

2008-12-23 @ 00:57:29
URL: http://blondy.webblogg.se/
Postat av: Tess

Sen ska vi ju osse komma och hälsa på och har klappar till er :) Kramar

2008-12-23 @ 09:23:00
URL: http://pookie.webblogg.se/
Postat av: Zarah

God jul på dej och Lillebror kram Faster

2008-12-24 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0