Ny assistent

Varit på dagis idag och jag har målat och glittrat en kotte till idag precis som mamma ville :D Imorgon efter dagis ska jag ta med mina kottar hem så vi kan ha dem fint här när kusinerna kommer på julafton=) Hoppas dem tycker dem fina oxo. Och moster såklart. Jag tänkte jag skulle måla en bild till moster ngn dag snart.


(bilden är jag och min momo på julafton 2007)

Momo varit här och fikat med mig o mamma, jag fick saft i slangen,Päron saft.. hoppas magen gillade det;)
Nu är jag o Momo på stan liten sväng och så mamma kan fixa till sig inför denna eftermiddag när hon ska ut och äta med kollegorna.

Pappa slutar som timanställning nu siste December, det kör ihopa sig lite för honom och så bara att förstå.
Så nu söker jag en ny timassistent som ska bo härom kring när city.

Nej nu ska jag in och kolla hobbysaker på nätet;) hejdå


Kommentarer
Postat av: momo

Sen när dom gick iväg och åt,hade vi mys du,jag o Caspis;-)...Älskar

2008-12-17 @ 23:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0