Mamma skriver av sig i min blogg lite

Asså detta funkar inte i längden om Mathildisen inte alls vill sova om nätterna och knappt på dagarna heller !!! Och hur vore det om de dära jädrans apoteket kunde ta tag i saker o ting så Mathilda får sin ordentligt sovmedicin, gaaaah !!!!! Mathilda får asså en jätte hög atarax dos (lugnande/sövande).. jag själv hade blitt ritkigt trött och somnat av den dosen, men vad tror ni denna dam gör just nu ?? Jo hon ligger och sjunger, klappar händerna och har jätte roligt. Inte går det att sova till dem ljuden... baaah lilla damen min ! Tror det kommer bli mkt nattjobb nu och framåt faktiskt. Tur jag har mig själv och min två damer till det.

Jao så kan de va minsann !

Tycker ju de synd om Mathilda att ha noll rutiner på dygnet.. men men jag kan inte göra så mkt åt det =( De e hon själv som styr de helt o hållet tills vi kan få medicinen som vi skulle fått i september !!!!!! grrr..

Nu gick ja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0