Hjälpmedel

 
(på bilden ligger jag på resonansplattan)

Faktiskt så idag har tre stycken från habileteringen varit här och lämnat en massa saker och lagat en massa och haft sig. Dem satt på suflett på syskonvagnen till mig, och dem ändrade min vagn så jag ser mot den som kör mig istället för jag blir så lätt  förkyld när vinden kommer rakt i ansiktet =( Typiskt för jag gillar ju när det fläktar. Och så har jag fått hem min trekantstol med igen dem bytt lite på den för den va för liten innan men nu så är den större. Fått en tryckknapp med även idag som man kopplar ex. till en lampa och så när jag trycker så tänds den och släpper jag knappen så släcks det, fräckt va ?!
 

(massa skoj va det)

Fått min nya duschstol med så nu när jag kissar så lär de inte komma utanför heller när jag har pottan undertill för nu är de större potthål med juh. Fick alla mina hjälpmedel servade här hemma idag, skönt ha det gjort nu till julafton. Fick resonansplattan med idag. Dem ska beställt hem ny sort matstol till mig då jag vuxit ur denna nu juh så nu blir det helt annan sorts sådan stol. Fick veta att dem beställt hem säng och matstol hem till min paps med så jag kan ha de bekvämt när jag är där ju =) Mm dem fixade en massa här idag och jag har minsann invigit varenda sak !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0