Dagis imorgon



Jag vaknade med ett strålande humör idag jag & assistent väckte mamma klockan tio med massor med skratt intill hihi.
Pappa varit här hälsat på lite idag och lämnat busiga lillebror =) Som jag saknat pappa och längtar massor tills jag ska sova hos honom har jag ju inte gjort sen November månad ngn gång. Ska bli massa skojigt!!! Jag och Lillebror gosade i min säng innan lillebror spelade musik för mig och vi hade jätte skoj. Mamma har fixat med mitt badrum idag som blivit mitt helt egna ju, fixat lite roliga saker på väggarna och så till mig så fint det blev, men är bara så länge där ska fixas till i senare tillfälle lite mera. Precis som mitt rum även ska göras år 2009 händer det saker med mitt rum ÄNTLIGEN =) Ska bli roligt när det väl är klart mammas alla planer hon har i sitt huvud om mitt rum hihi,lääängtar !
Idag fick jag drickyoggi i min knapp på magen jag bajjar ju så äckligt så mamma tyckte jag behövde det, så jag fick det samtidigt som mamma o pappa o lillebror satt och åt köttfärsröra och pasta.


(jag o lillebror)

Imorgon ska min assistent Ellen lämna mig på dagis för första gången, Mamma ska lämna lillebror och kolla och hjälpa min assistent lite på traven så hon lär sig och så, det kommer gå bra är jag säker på.
Om jag inte ha helt fel för mig så kommer min polare Sudd och hälsar på imorgon =) Hoppas han kan nosa mig i ansiktet lite för jag tycker det är så skojigt hihi speciellt i örat;)


(pappa och lillebror)


HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0