granen på plats

Ligger här på soffan som ett litet beredskap.. 

Nya assistenten som är natt tjänstare, är kanon fin assistent. Varför jag ligger här, är för att vara till hands vid frågetecken om ngr sådana uppkommer. 
Men så också ligger jag här, för jag sover inte skönt här.. Å på så vis vaknar jag lättare, som inatt klockan 03,30 och imorgonbiti 06,30 behöver upp för att ta blodprov på Mathilda... 

Blodketonerna är inte dem bästa på morgonen. Därav tas blodprov nattetid med nu och tidig morgon och kvällstid. Även provas det att ges mat på natten också, så hoppas vi på bättre blodketoner på morgonen. Att det "bara" är nattmat som behövs för fröken. 

Hjärtat mitt fick just ett kraftigt anfall, gör så ont i hjärtat varenda gång... 


Till Mathildas stora förtjusning så har granen idag kommit på plats! Mathilda skulle nog vilja ha en gran året runt, som hon älskar granar med massa glitter å lyse. 

Tänker mer å mer på den framtida operationen efter nyår... Känner hur jag "går ner mig" mer och mer succesivt.. 
Aja.. Vi ska väl klara det också! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0