dessa tankar

Tankarna snurrar...... 



Ketogen kost.. Är den bra eller är den dålig... 
En nöjdare tjej, färre anfall... Men värre anfall???!!! Borde va förbjudet att behöva välja mellan pest och kolera...

Röntgen som gjordes för några veckor sen.. Där de upptäckte att frökens höft är körd... 
Och ju närmare årsskiftet man kommer, ju mer nervös och jobbigt är det... För efter årsskiftet är de dags att om igen bosätta oss i Lund, och denna gång för att operera höften :(  En stor operation.. Och med inga garantier.. 


Älskar min älskade Mathilda så in i massa mycket!! Livet med henne är fantastiskt, allt hon lärt/lär mig, hennes personlighet, kämparglöd som aldrig släcks.....
Pippi långstrump kan slänga sig i väggen!!! Mathilda min starka flicka ..amazing! 

Att fröken är handikappad, bekommer inte mig ett skit. Visst kommer man ibland in i tankar när man ser barn i samma ålder.. Framför allt flickor.. Som kan springa.. Stå.. Prata..sjunga...med mera... Det kan periodvis vara såå känsligt att se dem.. Då tänker man en massa "tänk om"... Och får lite tårar i ögonen. 

Fantatiska unge, vad skulle man gjort utan dig!!!! 

Meeen.. Kan inte säg annat än... Sanningen... Att så mkt omkring Mathilda... Dödar mig innifrån... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0