Vill Hylla

Ibland/ofta fokuserar man för mkt på allt tråkigt & ont.

Så därför vill jag nu hylla våra fina Personliga Assistenter för vilket bra & underbart jobb ni gör för min diamant!

Assistansgruppen vi har är såååå BRA!
Tack för ert engagemang, uppriktighet, glada humör, spralliga & busiga som ni är! Och tack för ni ser till så att vi kan lita på er!!!


Från de ena till de andra, Varför ska de va så svårt att hitta en assistent till det blivande grav viket... Hm! Har alla jobb??? Åtminstone dem som passar oss i personkemin och erfarenhet tydligen ^^


Kommentarer
Postat av: carro

Vi är lyckligt lottade som får vara assistenter till världens sötaste mathilda! Hennes skratt/leende får ju alla att smälta! Ni kommer hitta en bra ass till gravviket det är jag säker på. Puss!

2013-09-03 @ 18:04:44
Postat av: carro

Vi är lyckligt lottade som får vara assistenter till världens sötaste mathilda! Hennes skratt/leende får ju alla att smälta! Ni kommer hitta en bra ass till gravviket det är jag säker på. Puss!

2013-09-03 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0