Hm!

Så många följare men sååååå ngr som lämnar en kommentar :-(


Kommentarer
Postat av: Elsie

Det måste vara jättejobbigt för dej fina Mathilda Du är en kämpe många kramar till dej och din duktiga mamma

2013-09-05 @ 22:54:08
Postat av: Alice

Hej Mathilda!
Jag heter Alice och är 4 år. Min mamma brukar läsa om dig och hon tycker att du påminner om mig när du var i min ålder. Jag har också en Rally rulle och en Akka-platta-bana i vardagsrummet.
Har precis samma hjälpmedel som du ju! Hade varit kul att prata mer med dig och din mamma. Om ni vill så får ni gärna maila oss så kan jag berätta lite om mig :) Kramkram från Alice (och mamma Josefine)

2013-09-11 @ 20:38:56
Postat av: lovisa

Du är jätte duktig som mamma och Mathilda är en otroligt fin tjej läser din blogg ofta eftersom jag har ett funktionshinder lindig utvecklingskada och autism har spårk. men svårogheter i mycket går i särskolan..

2013-09-29 @ 10:50:28
Postat av: Nucleargirl1

Hej!
Läser er blogg men finner tyvärr ej några ord.
Blir så oerhört berörd som mamma husafrun vet.
Tänk om alla mammor hade denna styrka

Ta väl hand om varandra
Styrka och kärlek

2013-10-09 @ 19:46:11
Postat av: Linda

Hej,

känner inte er men hittade in på er blogg.Ville bara säga att jag är glad att jag gjorde det & att du väljer att berätta om din/er vardag. Det är intressant att få läsa om din vardag och på sätt "dela" den på sätt och vis. Hoppas allt är bra med dig!!

2013-10-10 @ 23:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0