Att bli blåst om och om igen



I assistansvärlden blir man ofta full av förhoppningar, men som en käftasmäll dagen därpå så får man sig ett bakslag och man står om igen på ruta 1. 
Assistenter som börjar gå bredvid, dem påståe dem trivs jäääätte mkt och dem gör ett kanonjobb. Plötsligt så säger de upp sig på mkt fula sätt! Det är tydligen ett arbete som man får bete sig som man vill med. 

Sist det hände skedde det på mkt fult sätt och jag blev verkligen förbannad!!! Då får man hålla sig från mobil dator osv så man inte ringer/mailar i hetans stund. De får man vänta med till dagen därpå så det kommer något vettigt & moget ur en. 
Att ge oss förhoppningar och sen bara vända, Nej fy för så otryggt och själviskt!! Idioter finns det massor av. 

Jag är inte den som gråter för så mkt, det måste verkligen va ngt som hållt på länge och många ggr och till slut brister jag. 

Första gg jag brast det var när en tjej som jobbade hos oss för ngr år sen glömde att stänga grinden på Mathildas säng!!!!!!!!! Vidare antar jag att jag inte behöver prata om.. 

Och nu i oktober var det dags igen... Ingen grind.. Men att bli full av förhoppningar när vi lagt ut tre annonser på ams och till slut hittat en helgo tjej. 
Hon gav både oss och de andra assistenterna fullt av förhoppningar att nu va det äntligen löst! 
Men PANG så fick man ett mail och lyckan va över.. Och man såg om igen ett stort problem moln inför Julafton (som vanligt!). 

Det blev för mkt och jag brast ut i gråt totalt :-(  Gav skulden på mig själv "varför lyckas jag aldrig läsa igenom assistenterna som söker?!" 

Att om igen visat upp sitt liv, sitt hem och sitt hjärta Mathilda. Att hon om igen fått bli duschad och visa sig inför en ren jävla blufftjej! Nä usch.. 

Men hon är som bortblåst nu, tog ett par dar att glömma skitet. Men när jag insåg vikken bluff hon var så blev jag jävligt glad att det hände nu och inte senare. 

Men i veckan som kommer så kommer vi ha vår första intervju med en KILLE. Alltid haft tjejer, min bror har provat på för lägnesen, men förutom det. 
Så har vi haft krav att de ska va tjejer.. 
Har nu inte släppt kravet helt, vill inte ha killar som vi inte känner är nästa krav! Av olika anledningar. 

Vi har fina assistenter(tjejer) här, men såna är svåra att hitta. Så automatiskt har man blivit trött på tjejer av olika anledningar.. 

Längtar efter intervjun med Kille och hoppas på det kan vara ngt för oss och han! Håll tummarna hörni! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den där killen visar sig kanske (förhoppningsvis) vara bättre än några av tjejerna du/ni blivit "blåsta" av. Håller självklart tummarna för att det ska passa både er och honom och att han isf kommit för att stanna! Kram

2013-11-16 @ 12:20:00
URL: http://ioana.devote.se
Postat av: carro

håller tummarna stenhårt! <3

2013-11-16 @ 17:16:44
Postat av: Lillisen_star

Fy så hemskt det är att det är så. Jag känner igen känslan o händelsen:-S Jag håller tur-tummen att det funkar bra nu för er <3 kram/Lisen

2013-11-18 @ 09:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0