Rejält Framsteg!

Det har varit så mkt tråkiga & jobbiga ting på sistone att NU ska jag bjuda på något kul.

Jag tycker förresten att det är rätt tradigt att man knappt "hör ifrån er" på kommentarer här i bloggen eller mail :-(
Men men,

I augusti när jag började i skolan sates nya mål upp för mig.
Jag blir hela tiden erbjuden mängder av förslag om dagarna i skolan så som kommunikation osv.

Något alla vill är att jag ska kunna kommunicera med alla, och inte bara med mamma och ngr få till.

Som sagt blir jag erbjuden all slags kommunikation dagligen för att jag ska kunna "välja" "snappa" upp det som passar mig.

Och NU så kan jag minsann teckna!!!! :-D Jag kan teckna "Mer".

:-D

Något som MÅNGA aldrig skulle kunna tro att jag skulle göra... Framsteg finns inte för mig enligt vissa "experter". Men tjo, yttligare ett slag på näsan!

Jag Kan, Om JAG tycker det är tillräckligt intressant och om jag VILL!!

Detta är ett rejält framsteg!!! Träning träning, tog mig ett halvår att lära mig ett tecken och nu fortsätter vi att älta detta såklart och förstärker det ännu mer!

Så vad säger ni? Är jag bäst eller vad ;-)


Kommentarer
Postat av: Linda W

BÄST <3

2013-02-12 @ 22:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0