Min födelsedag!

Godkväll allihop!
Idag är det ju ingen vanlig idag då det är min födelsedag:-D

Jag ska ju inte ha kalas idag, men fick ändå ngr presenter :-D Ska få ngt tydligen nästa vecka som jag önskat mig sååååå länge hmmm undras va det kan vara?!

Fick fina skrikiga rosa legings av Carro :-)
Fick en fin clown och liten söt ängel av Carina :-)
Fått födelsedagskort på posten och från skolan:-)
Och så har jag fått en barbie film av lillebror och lillasyster och en fin grön tunika, rosa trekvarts byxor, trosor och strumpor :-)
Även reflex klistermärke till min rulle !

Den bästa presenten var nog BR kortet jag fick av lillebror som spelade musik hihi :-) det va jätte roligt!! Spännande å kul att han som bara e 5år tänkte till att ett kort som låter var roligare för mig :-D

Tack allihop för kort och presenter! Och tack Oscar å Casper för er sång :-D


Kommentarer
Postat av: Moster

Vad mkt fint <3

2013-04-19 @ 21:21:03
URL: http://vagentillettliv.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis lilla söta gumman vad du blivit stor och vad du fått många fina presenterdu kommer nog ihåg mej men det är ett tag sen vi sågs glömmer dig alldrig Kramar från Elsie

2013-04-19 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0