KOM I KAPP

Mamma har beställt lite saker till mig idag på Komikapp. De hade lite extra priser, sånt gillas! För dem kan minsann vara riktigt dyra på den sidan annars, så man passar på : )


Tangle med struktur
Tangles former, färger och strukturer ger visuell och taktil stimulans. Tangles främjar hand rörelser som stimulerar alla sinnen. De väcker och få användaren att slappna av. Tangles hjälper till att skapa och stödja situationer där användaren är känslig för taktila och fysiska rörelser.Tangle med struktur har roliga färger och 5 olika strukturer för stressiga och pilliga fingrar.

Kan nog vara något bra för mig, ser mycket lätt ut att hålla i och greppa tag i. Nog inte heller så mega lätt att tappa den vilket kan ha en fördel för mig att hålla kvar längre.


Kärnkudde/Värmekudde
Kan värmas i mikro eller ugn.

Kan vara mysig att gosa med, ha när jag har magknip eller liknande även. Och känslan bara att det är varmt.


Vibrerande hårborste
En härlig borste med masserande effekt. 2 nivåer av vibrationer. Borsten har en sida med massagekulor. En borste som underlättar för barn som tycker det är jobbigt att bli borstade.

När jag har mina dagar då jag AVSKYR att borsta håret, så kanske detta kan vara en hjälp?! Ja vi vet inte för än jag testat.


Så nu längtas det och väntas det på paket i brevlådan inom snart, spännande vad jag ska tycka om alla tre saker som mamma beställt. Jag återkommer på den punkten!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tror nog du gillar dem min gumma... puss älskar dig... men nu ska du sova :)

2010-08-13 @ 21:57:42
Postat av: Tina

Hej vilken fins sida ni har!

Jag har i olika omgångar jobbat med barn med behov.

Just nu finns jag på Mjällbyskola.

Jag har haft ett gammalt kasettband med Knillgympa som jag till min fas såg att var helt trasigt. Då började jag googela och hanade här. Kan ni kanske hjälpa mig med att hitta de tpå cd eller ett nytt kasettband.

Mycket tackksam för tips.

Tina

2010-12-09 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0