Shreek

Idag har jag haft en dag tillsammans med Mamma, lillebror & Teddy. Jag har suttit på potta rätt ofta idag för att lufta rumpan, och faktiskt har jag bara kissat i blöjan på morgonen idag. Och antagligen nu ikväll när jag sover med kanske. Men för övrigt idag har jag kissat på pottan tre ggr. Duktig jag är! Och skönt har det varit minsann att lufta rumpan. Sen har det blivit att mysa och se på filmer med lillebror. Vi såg på Nalle puh, vi har sett på Elias och vi har sett på Shreek. Så dagen har varit lugn & skön. Inga anfall än, men än är inte dygnet slut.
Varit på strålande humör idag, sjungt & skrattat och framförallt dansat till filmen Shreek som ni ska få se här nedan.
Fått en ny familjemedlem här hemma, än bara på prov. Vi hoppas det går bra iallafall.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: morfar

härligt att se ;)

2009-10-03 @ 23:16:57
Postat av: Skalmans mamma

Åh, så mysigt! Man ser verkligen att hon gillar musiken och att dansa =).

2009-10-04 @ 10:29:33
URL: http://www.matochsovklockan.blogspot.com
Postat av: momo

wow vilken Ballerina;-) Härligt:-D

2009-10-04 @ 14:09:48
Postat av: Jessica

Du är en riktig sötnos Mathilda, blir så glad av att se när du mår bra och är på gotthumör! Och vilka underbara foton på dig, både här och hos din mamma.

2009-10-04 @ 20:28:36
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: solan

vad roligt att se dej så pigg o dansa man blir tårågd av att se dej så där alert.

2009-10-04 @ 20:56:36
Postat av: familjen huss

Men vad du e duktig sessan du e ju bara så underbart sötis juh jag får fullt med hål i tänderna när jag tittar på dig hihi

kram

2009-10-05 @ 09:25:43
URL: http://www.hussanette.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0