Att bli bemött på rätt nivå


 

Eftersom den utvecklingsnivå jag är på (0-3mån) så jag också bemöttas på den nivån. Men som förälder till mig får man ha massvis med olika funderingar & tankar. Och givetvis sätts tillväxt & epilepsi i första hand framför allt annat.

 

Mamma har nu beslutat iallafall att jag behöver tillbringa massvis med tid på golvet! För att själv få upptäcka världen på mitt eget sett. Men såklart måste jag ju utföra alla de andra övningar/stimulanser också eftersom det är viktigt för min kropp & hjärna. Men att ligga på golvet & leka & bli lockad är ett måste!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter mycket klokt tycker jag, som vanligt när det kommer från din mamma Mathilda!

2009-11-17 @ 17:41:46
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: solveig barresäter

ja det har hon rätt i .de behövs vara där ibland med o vara själv

2009-11-18 @ 00:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0