Vatten bad & Bollbad

HEEJ!


Idag så lät jag & ass mamma att sova lite längre. Så strax innan klockan tio gick mamma upp.
På morgonkvisten träffade jag & ass Bea, vi tryckte på knapparna och hade knill.

Vid tio tiden fick vi besök från Kristianstad, jättre roligt och uppskattande från vår sida.
Det var Maria från MejDej kooperativet (där jag är medlem) som kom, jätte trevligt !
Hon fick vara med när vi pratade med psykologen, vi pratade mest om min utveckling, specifikt om synen.
Så yttligare en jobbig dag för mamma blev det, att dessutom börja morgonen med det.
Men sådant är ju vårt liv.
Efter det var det dax för bad, Maria fick även följa med dit och titta.


Jag & Mamma badar


Jag var på gott humör och sprattlade som en fisk i vattnet hihi.
Det var jätte skojigt !
Hoppas jag är vaken imorgon med när det är dax för bad igen.
Ass tyckte det var super skoj så vild som jag var i vattnet med :)
Bea fick äran och ta ngr foto på mig !


Jag & Mamma badar

Sen kom lillebror & pappa:)
Då gick vi iväg på lunch.

Efter lunch var det egentligen tänkt att vi skulle ha snozel men så blev det inte.
Istället blev det att kladda med chokladpudding och stoppa det i munnen ;) Jag svalde minsann ngn gång.
Sen var själva aktiviteterna slut för idag.


Jag & Ass leker med choklad pudding

Jag med choklad pudding:)


Ass Jennie:)

Var med ass bara sen, så mamma och lillebror och pappa hade lite annat för sig.
Jag och ass vi var i lugna rummet och lite sånt, jag stog även i ståskal en timme och hade lite trycka hända osv.
Super skoj !


Jag, Pappa & lillebror i bollhavet..


Lillebror & Jag

Sen ikväll har hela familjen legat i bollhavet, det var jätte roligt tyckte allihopa.
Jag passade på att ha videosamtal med morfar, så han kunde se mig irl när jag låg där bland bollarna.
Roligt att ha videosamtal ju. Så jag sa också ngr ord till morfar.

Resterande av kvällen bestått av slappning på puffen i tvrummet.
Sen gav papsen mig mat & medicin och vi gosade lite.
Nu sover jag, även lillebror !

GodNatt

Kommentarer
Postat av: Gunilla

åh vad de ser mysigt ut att bada den bassängen är ju så varm med..

Gott med choklad va?? de e mummisgt

Hoppas att du fick en bra kväll oxå

kram

2009-05-05 @ 22:04:48
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Mia

Vill du berätta bad Knill är? Såvida du inte redan gjort det i ett annat inlägg :S

Man blir så glad när man ser alla mysiga aktiviteter för dig, tur att det finns

2009-05-05 @ 23:46:21
URL: http://suddensmatte.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson Crona

Hej

Vilka underbara minnen som kommer upp när jag ser bilderna!



Sen var det ju tråkigt med de jobbiga samtalen för din mamma.



Hälsningar

från 2 som också vill ha sol.



Anna o Axel

2009-05-06 @ 09:14:13
Postat av: Emma

Livet är inte rättvist, Mathilda! Jag förstår att det var jobbigt för mamma och pappa, inte så konstigt ju. Det viktigaste, känner jag, är att du är glad och nöjd och mår bra! Då är säkert mamma och pappa också glada! Det ser jättemysigt ut att kladda i chokladpudding ;) Klart man ska kladda! När jag var liten lät mormor mig äta vaniljsås med händerna, och det tog inte lång tid förrän allt satt i håret.. Hihi.. Du var lite mer pricksäker och höll dig i alla fall till ansiktet ;) Din assistent Jennie verkar toppen! Var glad att du har henne! Ledsen att jag inte kan hälsa på er.. Men jag är ju sjuk. Trotsar dock mitt tillstånd och åker till Umeå imorgon... :P Mer kan ni läsa på min blogg! Vi hörs på sms, go-unge! :D Kram

2009-05-06 @ 10:19:41
URL: http://emmixen.se
Postat av: familjen huss

Vad du e duktig sessan :-P ser så mysigt ut i både bollhavet och i badet måste vara det med :-)

Kram och hoppas ni får fortsatta fina och bra dagar där nere

2009-05-06 @ 21:29:21
URL: http://www.hussanette.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0