Vecka 2 Dag 1 i Lund på BRH

Hello

Idag fick jag sovmorgonen en stund eftersom det inte var ngn morgonrutin eftersom det inte funkade idag med tiden vi hade på oss att åka till Lund.
På väg till Lund på tåget sov jag medans Mamma & Ass babblade gojja.
När vi kom hit var jag på toppen humör !!

Tryckte på knapparna på väggen, super roliga jag garvade masssor !!!!!
Sååå roligt var det.
Så den får vi nog starta dagen med imorgon med. ;)



Sen så låg jag i lilla huset i lilla dumle rummet, roligt & mysigt var det.
Det gjorde jag undertiden vi träffade den super trevliga psykologen.



Stog därefter i ståskal undertiden vi träffade sjukgymnast och arbetsterpeut.
Jag tryckte hända med fläkt och lite sådant även musik låda :)



Varit på toppen humör !!!!!



Och så va det något jätte jobbigt för mamma idag :(
Jo vi hade ju tid med syncentralen idag som bedömmer min syn, hemskt jobbigt för mamma att höra.
Under hela mötet med dem så "brann" det innanför mammas ögonlock, hon va på väg och gråta men ville inte.

Vi fick idag veta att ingen förändring skett med min syn sedan ett år tillbaka varkens blivit bättre eller sämre.
Sååå tråkigt !
Min utvecklingsnivå när det gäller min syn ligger på cirka 1-2månaders ålder.
Jag ser alltså 2% av 100%.

Vad som är vanligast är att synen den "växer" med i den andra motoriska utvecklingen.
Så hoppas jag utvecklas på alla sätt och vis såklart.

Men fy så jobbigt !
Att få veta för mamma att min syn är så pass dålig.
Men jag är nöjd & glad ändå och det är ju det viktigaste!

Så en jobbig dag för mamma !
Men jag har varit på topp humör :) <3

Har varit på stan, skulle hitta ngt klädesplagg till mig men istället hittade mamma till sig själv sikken taskis ;) hihi..
Men jag fick ju åka en tur i vagnen och vi var på sjukhuset och åt grillkorv ;) Eller ja jag tittade men trivdes.
Nu sitter jag här intill mamma och sprattlar för fullt med benen och är hur nöjd som helst.
Jag har knappt sovit ngt idag så hoppas på en lika bra dag imorgon.

Mamma pratat med ssk idag, mamma & ssk bestämde att öka min nya medicin ikväll.
Så det kommer ske ikväll.

Mamma är jätte glad över att ass Jennie är här, hon är ett jätte bra stöd för mamma..
Hade mamma varit här själv med mig idag under mötet med syncentral så hade mamma inte orkat.. hade hon inte klarat.
Så tack till min underbara ass för ditt stöd till min mamma

Kommentarer
Postat av: Emma

Superhärliga bilder, de har ju verkligen allt där nere! Toppen för dig, Mathilda!

Smsar angående det andra, vill inte ta det här..

Massa tankar och kramar <3

2009-05-04 @ 19:34:19
URL: http://emmixen.se
Postat av: Ellen

Tråkigt att höra ang din syn :(

2009-05-04 @ 20:08:43
Postat av: Anonym

hej söta mathilda!!! det är så tråkigt att höra om din syn :( det gör mig ledsen,,, men du har hela livet framför dig och mycket kan hända:) vi får hoppas att du får bättre besked nästa gång så att inte din underbara mamma blir ledsen. Ge henne det fina leendet du har så att hon kan bli glad igen.

Tänker mycket på dig o din familj, det känns som att man känner er på riktigt :)

Ha det så underbart när ni är i lund o njut så mycket du kan av alla roliga saker som finns att göra, vill bara det bästa för dig lilla prinsessan med de vackraste ögon jag nånsin sett.

stor kram

2009-05-04 @ 21:49:37
Postat av: joselyne

uch så glömsk jag är..... din sida har blivit jätte fin, du gillar rosa o hjärtor... det gör jag med.

kramizzzzzzzzzzzz

Hälsa din mamma att hon är jätte duktig på sin blogg och allt annat

2009-05-04 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0