Dag nr:4 på BRH i Lund



Natten till dag 4 på BRH så sov minsann hela familjen i ett och samma rum :) mysigt att pappa & lillebror stannade ju.
Mamma och Pappa trodde det skulle bli kaos under natten eftersom jag & lillebror i samma rum, men det gick jätte bra:)
Kvällen innan jag la mig, lillebror la ju sig först minsann han va lite febrig.
Jag låg och mös på den mysiga puffen dem har på BRH, sån skulle jag ju vilja ha hemma.
Sen så satt jag och lekte med dockan Lena, vi såg på tvn lite hihi.



Ja på bilden ovan sitter jag & dockan Lena i soffan och har det bra :) Ni ser väl sånt smile Lena har på läpparna hihi. Hon tyckte minsann också det va roligt ut och resa till Lund.

På morgon dag 4 så kom ass Sara första gg till oss i Lund på morgonkvisten.

Vi hade knill på morgonen, det va lite si o så.. för jag sover gärna hihi.
Tog en paus från aktiviteter istället så jag hade nytta av snozel som vi sedan var på.
Även lillebror såklart:)




Lillebror på vänster bilden och ass Sara på högra.
Dem befinner sig i svarta rummet en sväng medans jag var lite själv med Kicki & Karin i vita rummet.
Myyyysigt jag gillade det !

Mamma pratade mkt med en av tjejerna i svarta rummet sen när jag befann mig i "lilla huset", mamma känner hon lär sig mer & mer, och dem tycker mamma kan rätt mkt och har bra inställning :) toppen bra !
Mamma har alla redan lärt sig mera hur man ska kommunicera med mig..
Hoppas det kan bli mer o mer o mer.. ..... !!!



Vi var och provade lite saker sedan, att hålla i trolldeg och andra saker.
Och mamma provade på att kommunicera med mig på ett annat vis, men dock inte såå olikt än vad hon brukar göra.
Va roligt !

Vi åkte hem med tåg vid tre tiden, permis hemma nu ihelgen ju :)
Sen åker vi tillbaka till Lund på måndag morgon tillsammans med Ass.

Hoppas jag är piggare nästa vecka !
Två veckor kvar !
Tänk att redan tre veckor gått, går rätt så fort minsann.

Och om igen, jösses vad alla är trevliga på BRH :) Så det gör att man trivs ännu mer ju !!!

Det enda tråkiga är ju att mamma får diska åt våra "grannar" mamma redar inte av det diskberget dem gör där, för dem diskar inte efter sig. Och då blir där inget porslin kvar till oss jue.
Men mamma sa till nattpersonalen, så hoppas det blir ändring till nästa vecka så mamma slipper diska på kvällarna.

Roligt på BRH, roligt att lillebror också tycker det !

Kommentarer
Postat av: Anna Svensson Crona

Hej

Vad roligt det låter. Så bra och va glad jag blir att höra det.

2009-05-01 @ 18:48:17
Postat av: Moster

Moster tycker det ser jätte härligt ut i rummen med alla ljus och bollar. älskar dig sessan. kram

2009-05-01 @ 22:26:09
URL: http://stigsson.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0