Babbel fia blir man kallad av mamma & pappa ;)

Fortfarande anfallsfri !
Både mamma & pappa har även märkt att jag blivit ännu mer glad senaste dagarna, toppen.
Ja den där medicinen måtte vara dundermedicin, men den kostade ju sitt pris så ;) Men det va det värt.
Hoppas på anfallsfriheten fortsätter.
Jag har ju dock en jätte svårbehandlad epilepsi, så dessa dagar jag varit fri från anfall är ju TOPPEN BRA !!!!

Har minsann fått massa pussar av lillebror idag med:) Han börja bli lite snällare minsann hihi, men fick minsann en smäll på huvudet av han också fy på han! Men sen blev han snäll igen när han förstått han gjort fel.

Jag fick en ny tröja av mamma idag med kisekatt på, och ett randigt linne :) Mamma upptäckte jag behövde lite nytt till överkroppen nu inför vår och sommar hade väldigt ont om det. Så det tog jag tacksamt emot :)
Så stor jag blivit, nu har jag ju storlek 110 inte klokt !!! Under ett bra tag låg jag på 104. Men nu blir det väl 110 ett tag då.
Roligt att mina fötter med växt lite lite... ngn cm på två år eller ngt, men är bra att ngt hänt :) det får man ju vara glad över !

Nu ikväll så yrade jag i nattmössan, babblade en massa hihi... Så mamma spelade in det lite grann.. syns inget på filmen men hörs ;) Och det är lilla jag som babblar :)



 



Dock så är det sånna glada tillfällen två timmar efter sömn medicinen som gör mamma & pappa oroliga att medicinen inte fungerar, när man låter så pigg hihi. Men nu sover jag igen som tur är !

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Natasja

Vad heter den dundermedicinen?

Kan de inte ge den till Mino med? :p



Härlig video, hörs ju hur du snackar och har dig. :)



Så skönt att du får vara anfallsfri lite nu. :)

Kram

2009-05-02 @ 23:12:42
URL: http://izabellemino.blogspot.com
Postat av: momo

Du kanske ville momo skulle stannat längre,så vi kunde fortsatt mysa o babbla i soffan;-)

2009-05-03 @ 07:43:25
Postat av: Emma

Gud vad härligt att du är anfallsfri än! Nu blev jag glad :D

Ojoj vilken babbelhöna ;) Men något som är bra i alla fall är ju att du låter så himla glad och nöjd. Kunde ju varit en ledsen Mathilda på filmen!

Hoppas ni sov gott sen! Kram

2009-05-03 @ 09:06:35
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0