JÄTTE BRA !


Idag har jag stått i mitt ståskal i 2timmar & 15minuter, Jätte bra !
Tittade på filmer under tiden som mamma hade skaffat nya till mig ju.
Mamma tyckte det var så uttjatat med teletubbies.

Så jag såg på Ariel & Askungen idag och dem tyckte jag om.

Stog även i ståskalet på förmiddagen i ungerfär 1½timme, skönt att jag börja gilla det så mkt.
Är ju bra för höften, benen & balans och bra för mig att komma upp och se mig om kring osv. Kanon :O)

Kört lite rallybil idag under 1 timme blev det, jag hade en väldigt skön stil när jag körde en stund haha... ni ska få se bild !


Jag blev trött redan vid 19:00 i dag så gick & la mig redan då, vaknade sedan till liten sväng men nu sover jag igen.
Blir ju mkt när man har kompis hos sig, tar på krafterna och det är ju stimulerande och jätte skoijgt !!!!

Hoppas jag får gå till Andys lekland ngn dag i veckan, måste fråga mamma sen ;O) Men det får jag alldeles säkert.

Nu ska jag sova vidare... Ni får sova så gott !
Hejdå


Hihi jag är knasig ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0