Jag sitter utan mamma eller assistenter på golvet =)



Idag när min sjukgymnast ringde så pratade mamma & hon om vad för slags sittmedel jag skulle kunna ha så att jag kan sitta rakt på golvet precis som andra barn. Och så jag dessutom ska kunna sitta mitt emot alla så jag slipper ha ngn bak min rygg som håller mig.

När mamma hade slängt på luren så började mamma justera om min trekantstol ;)
Den hade förut ltie hjul och sådatn under till så jag kunde sparka iväg mig.. Men jag är inte så förtjust i det längre ju.
'


Så klockan 17 ikväll fick jag inviga mammas bygge, tillsammans med hela familjen på Caspers rum.
Tro det eller ej, men där satt jag i en timme !!!!
Så jag trivdes i mammas bygge =)
Och nu kan jag sitta och leka lite med assarna mitt emot varann med hihi ! skoj skoj !



Lillebror verka med tycka de va skoj att jag satt på golvet :)



Satt och gosade med gosedjuren, helt plötsligt kom det ett levande gosedjur med hihi !

Kolla filmen från ikväll när jag sitter i min stol !




JAG ÄR SÅ BÄST !

Kommentarer
Postat av: Emma

Du sitter så fint Mathilda! Jag är imponerad! Det är så härligt att se dig så glad, lilla busfia :-)



Meeen, jag hör en nalle i bakgrunden jag sent kommer glömma! Santino hade en sån en gång han var här.. Fy bubblan vad irriterande den är! :P

2009-06-05 @ 22:07:28
URL: http://emmixen.se
Postat av: solveig barresäter

vad bra att du har fått en egen stol att sitta i

2009-06-06 @ 13:14:41
Postat av: Anna Svensson Crona

WOW! Vilken uppfinning! Din mamma är verkligen duktig! och du också såklart, men det säger ju sig självt!!! att sitta så fint o så länge!



Anna o Axel

2009-06-06 @ 13:57:18
Postat av: Ulrica

Ett sånt litet charmtroll den lilla tjejen är. Hunden som härs i bakgrunden har min son med. Den är verkligen omtyckt :)

2009-06-12 @ 21:34:38
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0