Infört nya regler/rutiner ....

.. för assistenterna.. ! Mmm vi måste det, mamma är orolig för mig att ngn hemsk sjukdom ska drabba mig. Nu när svininfleunsan vimlar om kring ute. Och mamma har pratat med sjukvården vad man kan göra för att hålla sig så långt ifrån det går från den. Hon & mamma tyckte ihopa lite kring assistansen då, så mamma har skrivit medelande ikväll till assistenterna.




Känner jag mina assistenter rätt så tänker dem på mitt bästa och sätter sig inte emot detta. Det är detta som gäller så är det ju bara, för min skull.

Den bilden ovan med text är medelandet mamma skrivit, liten text.. men men det gick inte & få det större.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bra med regler! Jag har hört att svininfluensan inte är så farlig, den vanliga influensan sägs vara värre. Alltså den som går varje år. Denna nya är oftast bara en liten förkylning (vilket givetvis blir stor för både mig och Mathilda, men om man ska jämföra är den vanliga farligare). Så det tyckte jag var skönt att höra iaf. :-)

Assistenterna förstår säkert, de verkar så bra! :-)

2009-07-14 @ 10:01:09
URL: http://emmixen.se
Postat av: Elsie

Jag tycker det är bra regler som mamma satt upp Du får inte bli smittad med svin influensan det vill inte jag heller bli Ha det så bra Mathilda jag skall åka till Amsterdam och besöka min son några dagar Tänker mycket på dig

2009-07-14 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0