ÄLSKAR


Vet ni vad?!
Den 14:de hade jag ett anfall och sedan inte för än den 19:de det är ju jätte bra .. Men såklart hoppas vi på ännu mer fritt från dem otäcka anfallen. Men bättre än massor om dagen iallafall.

Igår så byggde mamma leksak till mig, det funkar ju allra bäst med hemmagjorda för min del.
Och jag ÄLSKAR den !

Igår va ja lite sömnig när jag skulle leka men ändå nöjd.
Men idag nu på morgon lekte jag och Jennie under den och jag sparka och hade jätte skojigt !!!!!
:-)



Nämligen en "mobil" som mamma hängt i taket.
Ni vet sånna bebisar bruka ligga under när dem är små, men dem är ju för små och för tråkiga för mig så mamma gjorde en egen variant gjord på lillebrors förra sängs pinnar från spjälsängen hihi, och lite snören, brandfilt, nallar, påsk saker, kattleksaker, instrument och lite smått och gott :-)





Assistent hon tyckte mamma va knasig som hade bokstavligen hängt dinosaurien i halsen där hihi.. såg lite dumt ut ;-) Men va tusan !
Lillebror och Teddy tyckte också den va skojig. Men Teddy får bara titta på den och Lillebror får leka med den under uppsyn. Han hjälpte mig lite igår och leka det är skoj när han leker med mig.

Nå va tycker ni om min leksak?
Ni får gärna komma och provleka ngn dag ;-)

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag vill komma och provleka! ;) Den ser jätteskojig ut! :D

Kram

2009-07-20 @ 11:49:11
URL: http://emmixen.se
Postat av: Anonym

Knasig mamma du har hihi

2009-07-20 @ 12:55:29
Postat av: Lena

Vilken tur att du har en sådan kreativ och uppfinningsrik mamma Mathilda. Ser jätteskojigt ut! =)

2009-07-20 @ 13:05:59
Postat av: Malin

Vilken bra "uppfinnare" din mamma är! :)

2009-07-20 @ 13:33:45
Postat av: Ulrica

Mobilen såg ju jätte rolig ut. Du har en uppfinningsrik mamma :)

Hoppas su får många timmars skoj under den :)

2009-07-20 @ 15:31:23
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller tummarna för dig att du slipper dessa nedrans anfall. Och din mobil var ju super häftig, din mamma är ju en riktig uppfinnare.

2009-07-28 @ 02:54:55
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Stefan P

Hej Mathilda! Jag vill tacka för att Du släpper in mig och andra i Ditt liv. Detta är mitt första besök på Din sida men jag lovar att jag kommer att komma till Dig ofta. Kul att se Dig och Ditt fina rum. Kram på Dig söting // Stefan P

2009-09-13 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0