Synträning



Det sägs att jag ser på 1.20cm avstånd i tunnelseende. Men att jag bara ser kontraster ex. ngt svart på en vit vägg osv.
Jag MÅSTE använda mig av mkt lampor för att få den bästa möjliga synen.

Men givetvis så vet ingen 100% hur mkt jag ser för omöjligt för ngn att veta, men de e vad syncentralen gissat på iaf.

För ibland tycker mamma att jag ser mer än vad som sägs och ibland inte. Lite olika med humöret o göra verka de som ibland tycker mamsen.

På bilden ovan har jag synträning med Ass. Sara, just den saken hon håller upp har min mams hon pysslat ihop mkt glitter o glamour och en lampa lysande på den så blänker det till ordentligt ju.

Synträningen är som så att man sakta ska föra denna grej framför mig med bra belysning på.
Och försöka få mig till att titta på den.

Ibland funka de hyfsat bra och ibland känns de meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0