Mitt nya rum !

Nu är det inte mega mkt kvar i mitt rum som ska göras har kommit låååångt, bara ngr få saker lite dyrare varianter som ska inhandlas och sättas på plats. Tänkte ni skulle få ta en smygkik hihi, men man förstår inte rummet helt för än man ser det i verkligheten fråga Momo hihi.



Bild ovan är före mamma gjort vid det och bilden nedan är efter på samma ställe i rummet.



Stor förändring va ?





Samma sak här, bild före Mamma gjorde om de (denna gången) hihi... och nedan bild efter på samma ställe från rummet ungefär







Min "förra fönsterkarm" och nedan min nuvarande nya



Blomkrukorna har jag minsann målat :O)





Min sovhörna ovan !



Spegelhörnan och jag ovan och nedan !





:O)



:o)

Där fick ni en liten smygtitt ;O) Men visst är de inte långt ifrån klart men kommer göra skillnad vissa ting iaf sen när de e riktigt färdigt :O)

Mamma har försökt göra de så fint som möjligt trots alla mina behov som hon gjort rummet efter.
Vad tyckte ni ? :O)


Kommentarer
Postat av: Natasja

SUPERFINT Mathilda! :)



Jag blir så avis på din mamma som gör så fint.

Tur du har som har en sån supermamma som gör så fint åt dig. :)



Hoppas du kan sova i natt.

Kram

2009-01-24 @ 22:24:15
URL: http://izabellemino.blogspot.com
Postat av: Linnea

Skitsnyggt rum! Tur att du har en sån bra mamma!!

2009-01-24 @ 23:34:30
URL: http://linblomman.zoomin.se
Postat av: Lina

super fint och bra till en liten prinsessa :)

Vilken snäll mamma du har som har gjort detta för dig :)

2009-01-25 @ 01:45:27
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0