Snozel



Jag, Mamma & Ass Sara var idag på Snozel på habileteringen.
Minsann så kom mamma ihåg och ta med kameran, så blev massa bilder och filmklipp på två minuter.
Ta gärna en titt och säg vad ni tycker :O)

Själv så gillar jag det jääääätte mkt !
Den puffen jag sitter på den ger från sig vibrationer tillsammans med musikens bas.
Dem ljus sakerna jag sysslar med älskar jag, dem är jätte fina.

Faktiskt så blev både mamma & Sara jääätte glada under tiden filmen spelades in.
 Hab Lena hon lockade mig med dem lys sakerna, och som ni ser så tog jag HELT MEDVETET dem själv i min hand :O)
MAMMA O SARA ÖVERLYCKLIGA !!!

Jag är den mest fantastiska flickan på denna jord !

Kommentarer
Postat av: momo

Mmmm det rummet skulle momo oxå vilja prova:-)..Momo har lite havs o delfin musik hemma om du vill låna?!...Älskar

2009-02-19 @ 23:30:25
Postat av: Sara

Du är super duktig lilla prinsessan!

2009-02-19 @ 23:43:46
URL: http://barahonsara.blogg.se/
Postat av: Nettan

så duktig du e sessan ser så mysigt ut :-)

2009-02-20 @ 22:04:32
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: Pernilla W

Såååå mysigt!!! Skickar en varm kram till dig. Hälsa hem till mamma, pappa och brosan din. KRAMEN

2009-02-21 @ 18:41:52
Postat av: Sandra

Hon är helt otroligt söt å underbara madde... Hon ser så glad å nöjd ut alltid på bilderna... kram sandra

2009-02-23 @ 03:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0