STORT FRAMSTEG


På morgonkvisten idag hände något märkligt som mamma aldrig varit med om.... Jag va irriterad/ledsen... Jag ville något!!! Mamma provade sig fram, inte alltid så lätt och läsa mig vad jag vill ju. Så mamma provade o provade... till sist provade mamma då att ge mig min sondmat för det var ju dax... efter en stund menade mamma på att jag borde känt mättnadskänsla... men nej jag var fortfarande sur! Så mamma värmde puré och började mata mig med det istället, och JA det va just det jag ville! Jag ville inte ha ngn förbaskande mat i knappen imorse, NEJ minsann jag ville tugga & svälja!! Verkligen ett STORT framsteg för mig att visa lite tydligare vad jag ville... Och att jag ville något... Att jag kunde tänka ut något som jag ville & framföra detta. Stor stjärna till mig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Stora, duktiga och fina tjejen det är du det Mathilda. STOR guldstjärna till dig (egentligen är du ju värd hela stjärnhimlen)!

2009-12-04 @ 23:13:38
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: Elsie Persson

Jag tror på dig Mathilda det kommer nog mera

kram Elsie

2009-12-04 @ 23:23:05
Postat av: Ulrica

Vad du är duktig Mathilda. Tycker verkligen att det är roligt att läsa när du göra såna framsteg. O växer en massa gör du med :)

Ha en bra dag i morgon.

Sov gott. Kram på dig tjejen.

2009-12-05 @ 00:49:09
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätte skoj att läsa! Vilket framsteg! :)

2009-12-05 @ 10:03:02
Postat av: Lena

Verkligen superduktig!!! Så skoj!! =)

2009-12-05 @ 13:09:29
Postat av: Anonym

Härligt Mathilda. Vad duktig du är. Guldstjärna till dig! Kram L

2009-12-05 @ 14:54:13
Postat av: solan

vad bra att du kan.visa lite gran nu då.stort grattis o en stor stjärna med.

2009-12-05 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0