STOOOORA FRAMSTEG

Idag gav jag bort den bästa julklappen, kunde inte hålla mig till julafton ;-)

Ni vet jag fick en gåstol för en/två veckor sen. I den är vi inte i daglig användning än, utan mer att bara vänja mig att vara i den så jag ser den som positiv.

Men nu kan vi nog säg att jag har vant mig tillräckligt trots jag bara stått i den bara fem gånger.

För nämligen så när mamma drar lite lite i min gåstol framåt så tar jag nu mera med mina fötter som steg, inte alltid men de va första gången idag.. och det va rätt mkt minsann :-) Men att komma bakåt är jag expert på!!! Jag har kommit på ett jätte bra sätt att jag kan hoppa bakåt hihi, skoj minsann.. lite irriterande när man helt plötsilgt har en vägg bakom sig så jag inte kommer längre *grr*.. Men jag kan även lite gå ngt steg på mitt sett både bak & fram utan mammas hjälp!

DUKTIGA JAG!! Och mamma har minsann bevis på det hära!!



SE !! Som jag kan inte sant??

Nå vad tycks om min julklapp? tror ni Mamma är nöjd med sin julklapp av mig??
Mamma visste nog inte riktigt var hon skulle ta vägen när jag visade ett o annat ;-)

Mamma är bäst! Bra hon kom på att jag skulle ha en gåstol så jag blir mött på rätt sätt i min utveckling, för detta märkte vi ju nu var det perfekta!!! Detta var ju något jag behövde för att utveckla mig inom något, underbart!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Svensson Crona

WOW!!!!

Vilken julklapp bättre kan ju inte finnas.

Anna o Axel

2009-12-21 @ 21:28:58
Postat av: mia

Gud va sött, hon verkar trivas bra med den. Kram Mia

2009-12-21 @ 21:29:05
Postat av: Elsie Persson

Du är verkligen duktig Mathilda

Kram på dig

Elsie

2009-12-21 @ 21:33:09
Postat av: Emmelie&Alicia

Duktiga tjejen!! Hon kan minsann=)

2009-12-21 @ 21:33:52
URL: http://emeliealicianilsson.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Gud vad du är duktig Mathilda. Jag tror inte att någon kan slå den julklappen du gav dina föräldrar. Bättre än något som går att köpa för pengar.

Kram på dig tjejen.

2009-12-21 @ 22:02:43
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Moster

Duktig Sessa. Moster blev tårögd när hon såg det. Love you sessan. Krama om lillebror från mig. puss

2009-12-21 @ 22:21:00
Postat av: familjen huss

wow sessan nu har jag sett klippet när du går två gånger och jag kan inte sluta att förvånas över och beundra dina framsteg här i ordets rätta bemärkelse du är en sådan supertjej så det går inte att sätta ord på det och jag kan inte nog berömma dina föräldrar heller

stor julkram från mig

kram

2009-12-21 @ 22:29:09
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: momo

Denna julklapp är värd mer än ngt annat :-D Love y

2009-12-21 @ 23:09:53
Postat av: Natasja

HÄRLIGT Mathilda!!

Du är en sann kämpe!

Och vad dina föräldrar måste vara stolta över dig!

Din mamma är bra påhittig som kom på det där med gåstol. Du är ju superduktig!!

Kram

2009-12-21 @ 23:18:04
URL: http://regnbagsungar.pointblog.se
Postat av: Agneta

Jag sitter med ett stort leende på läpparna och faktiskt också glädjetårar i ögonen. Så stark du är i benen stumpan! Du står ju flera gånger stilla på dem också. Gå flera steg också, härligt!

Ha en riktigt God Jul hela familjen och Casper, fortsätt digga så härligt!

Kram

Agneta

2009-12-22 @ 09:02:14
URL: http://metrobloggen.se/aryf
Postat av: Jessica a

åååh tårar faller av lycka till en tjej jag ej känner men känner så otroligt mkt glädje för. Så härligt att se dig Mathilda,hoppa,dansa gå. Underbar julklapp till din familj och framför allt till dig själv.

Ha en underbar jul.

Kram jessica a

2009-12-22 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0