Nej till napp på dagtid!

 

Har jag berättat för er att jag försöker sluta med nappen under vaken tid ? Om inte.. så fick ni veta det nu! Det går faktiskt riktigt bra, men jag har lite svårt för det vissa dagar. Vissa dagar behöver jag mkt stimulans för munmotoriken. Och det måste jag ju då få. Men mamma ger sig inte i första taget dock, när det gäller mig har hon stort tålamod. Hoppas assistenterna inte heller ger upp för lätt, för ibland kan man hitta på saker med mig som gör att jag glömmer bort nappen ju, och då är det mkt bättre.

 

Vi får väl se om jag kan släppa den helt på dagtid efter nyår. Givetvis får jag ha den till sömnen. Detta är för mina tänders skull framförallt och för lillebrors tänder med. Han ser mig använda, och det är svårt för mamma & pappa och förklara bort det såklart.

 

Jag är stor flicka nu, så jag ska minsann se till att nappen snart åker på dagtid! Tomten kan passa dem på dagen ju.. Jag får fråga honom på julafton..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0