Julmys med mina assistenter

Mmm det har mamma haft idag, var ju menningen att jag också skulle vara med men fick tyvär en tråkig start.. fem minuter innan det var dax för kvällen med assistenterna så fick jag ett stort anfall.. som på så vis ledde till att jag sov hela kvällen tyvär. Så blev inget för mig :-( Jätte tråkigt!

Bilder förklarar bättre:


Kvällen började med att äta tillsammans liten matbit...




Smörgåstårta som mamma gjort..




Sen fick assistenterna fylla i ett papper ....




Pappret handlar om assistansen här hos oss..




Om vilken skala 1-10 som de gillade kring saker på arbetet..




Efter maten & ifyllnad av papper så blev det tid för sätta sig i soffan... Assistenterna fick presenter..




Massor med fika & Gottis... Och en julfilm till det..




Min mammalediga assistent hade vi alla köpt en present till tillsammans, en söt liten dress med smurfarna på...




Alla blev mätta & belåtna!




Massa tragg & mys blev det på denna kväll! En fin kväll tillsammans, som jag tyvär inte kunde va med på pga. det satans anfallet :-(




Det är mina tre assistenter som jag har & är nöjd med! Jennie, Patricia & Anette.
Tack för en trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Anette la Fleur

Ja, mysigt va det, tack för en trevlig kväll, synd bara att du inte kunde vara med Mathilda!!

Kramis

2009-12-02 @ 22:38:27
Postat av: Tissa

Det var en mkt mysig kväll, tack :) Ja det var väldigt synd du inte kunde varit med mathilda, hade varit riktigt mysigt då. Kram

2009-12-03 @ 00:06:51
Postat av: Malin

Ser ut som att det blev en trevlig julfest :-) Synd bara för dig Mathilda som inte kunde vara med!

2009-12-04 @ 12:37:02
URL: http://lantani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0