JULAFTON



Nu så är minsann julafton förbi, tomten har varit här & jag har fått massvis med paketer. Vad tycker ni om min outfit? Fräsig, jag är så tuff så. Jag och mamsen hade likadana byxor på oss minsann.






Min julmat fick bli Mousakka på burk ju, mamma vågar inte ta steget än att försöka ge mig deras mat. Men absolut är det bäst att ta det lugnt. Provat att dricka äppeljucie idag iallafall det gick sådär.



Efter maten väntade vi på tomten..



Tomten kom och jag tyckte de va lite skojigt hihi så jag sitter o funderar lite.. jag fick minsann en paket av honom :-) En rolig tomte som hade tatueringar, piercingar och tumring.. inte illa ;-)



Jag fick massvis med julklappar, tomten tycker nog jag varit väldigt väldigt snäll!!! Tur va väl det.





Spännande när jag och Momo öppnade lite paket..



Ja vad jag exakt allt som allt fick kanske jag inte direkt minns. Men en bunke kläder, MASSVIS med tröjor och ngr leggins. Massa strumpor, trosor och "dregel lappar", termoset i rött, Goldwell schampoo och balsam, massvis med nagellack, strumpbyxor, sjungande docka som lyser, nalle som lyser,klistrermärke till min rulle, två set sängkläder, badlakan, stickad tröja, racksockar, massa hårtoffsar och klämmor, nalle puh saga på skiva, cd skivan Mamamia, hårborste med hello kitty, klänningar/tunikor, gosedjur... osv... Sen fick ju jag och lillebror en varsin större summa pengar i månadspeng också av mamma & pappa.

MASSA GLAD BLEV JAG =)

Faktiskt är det värt att vara snäll i ett år till ;-) till nästa jul hihi.

Haft en bra jul, mamma överlycklig som äntligen fått se mig i en klänning som hänger neråt nu när jag äntligen är i gåstol. Mamma har förut inte gillat sätta klänningar på mig pga. jag legat ner o sitter mkt.. så det blir ju ingen klänning av det ändån. Men nu så :-) Så mamma blev jätte glad!

Haft en bra julafton, nu är jag trött men ligger och klappar händerna i sängen lite. Snart får jag väl somna, kommer ju en dag imorgon med.

GODNATT & GOD FORTSÄTTNING!


Kommentarer
Postat av: Elsie Persson

Du har säkert varit jättesnäll när du fått så många fina klappar Jag fick också några saker av tomten. Va du är fin i din nya stass

Ha det bra och god fortsättning

Bamsekram

Elsie

2009-12-24 @ 22:53:43
Postat av: Jessica

Wow, vad snygg och cool du var i din juloutfit! Och tänk att han hade koll på det, den häftiga tomten, att Mathilda hon är en snäll tjej som förstås ska ha massvis med klappar. God fortsättning på sig lilla fina sötnos!

2009-12-25 @ 13:14:50
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: Emma

Vad fin du är i dina leggings o klänningen :D

2009-12-25 @ 15:13:50
Postat av: Anette la Fleur

Mathilda, vad skoj att tomten kom till dig, han kom faktiskt till mig också. :-)

Ha en fortsatt bra jul tillsammans med familjen.

Kramis

2009-12-25 @ 15:22:12
Postat av: Johanna

Du är så himla duktig och fin Mathilda! Vi ses på måndag. Kramar

2009-12-26 @ 00:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0