Dag nr:1 på BRH i Lund



Heeej !

Nu har jag och mamma bosatt oss i Lund på BRH.

Tågresan var ju inte den bäste, jag kräkte minsann på tåget :( Såååå tråkigt !
Sen kom vi fram äntligen, lätt var det att hitta.

Inskrivnings samtal hade vi klockan 11:00.
Det gick jätte bra.
Ett mkt trevligt bemötande var det och vi kände oss välkomna.

Klockan 13:00 var vi i lugna rummet tillsammans med psykolog, jag låg och kollade fiberoptik och mamma & pappa pratade med psykologen.



Klockan 14:00 var det dax för DUMLE, Då testade jag på massa olika leksaker, jätte roligt och jag älskade det.
Fanns två saker som mamma nu tänker ordna till mig.



Klockan 15:00 var det dax för snozel, jag somnade i mammas famn i bollhavet som skiftar färg i svarta rummet.. ÅÅÅÅÅ va mysigt det var !
Jag sov ju så mkt så fick inte så mkt ut av det igår. Men jag hade ju haft mkt för mig och mkt kräkningar.





Sen var jag mamma och pappa på stan och handlade till mamma så hon kan överleva här.
Mötte upp ass Jennie som kom med tåget, sen blev det en låååång promenad då vi råkade gå fel när vi tänkte ta genväg haha men mamma o pappa gjorde en omväg istället.







Sen mös jag & ass Jennie och mamma i vanliga bollhavet fram till nattedags.





Tyvär så var jag jätte orolig hela kvällen och fick somna mammas famn istället. Likaså att på natten så var jag orolig så gott som hela natten och fick ett jätte stort anfall.
Jätte jobbigt natt både för mig och mamma.



De här knapparna på väggen låter olika ljud om man trycker jag älskade dem !




Men för övrigt så är här super trevlig personal !

Nu ska jag fortsätta med min sovande dag !
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Ellen

De där bollhavet såg mysigt ut ;) Sånt skulle du haft hemmma hihi. Hoppas ni har det bra där nere. Kram på er

2009-04-28 @ 14:26:36
Postat av: momo

Trist att du mådde dåligt på tåget!

Mmm snozelrummen ser sköna ut,där skulle momo oxå somnat;-)..Love y

2009-04-28 @ 15:44:34
Postat av: Anna Svensson Crona

Hej

Dumle tyckte Axel också var toppen och bollhavet o ja man kan göra listan lång. Ha det fortsatt trevligt på BRH.

Anna mamma till Axel som trivdes jättebra på BRH i höstas

2009-04-28 @ 16:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0