Snozel & Andys lekland



Efter doktor mötet så hade jag & mamma ett möte till att gå på idag.
Till logoped och specialpedagog.
Helt underbara människor!

Där pratade vi mkt om BRH och om doktorbesöket.
Samtidigt som jag fick mat i mig.
Hur trevligt som helst som vanligt.

Dem bägge kommer ju även att hälsa på mig på BRH.
Och vet ni vad, mamma tar med sig sin data för där fanns internet att låna :] så det kommer läggas bilder och bloggas varje kväll när jag somnat om dagarna där som ni gärna får följa.

Efter mötet med dem så var det nästa grej, nämligen först träffa Assistent i koridoren där och där efter gå på snozel.
Jag älskar snozel, vita rummet med glitter och lampor sååå mysigt.
Jag gillar helt klart mest fiberoptiken.. roliga.. nästan dem enda sakerna jag kan ta efter minsann.. Det ja mer kan medvetet ta efter är nappflaska då jag nyttade det för länge sen.



Snozel var vi på i 60minuter idag minsann, hur mysigt som helst jag slumrade liten sväng sköönt.
Så skön musik har dem där.

Efter snozel hade vi lite fotosession och undertiden hihi. Roligt !


(jag och assistent)

Sen gick vi hem från snozel, jag och mamma och assistent.
Vi satt oss i tivoliparken och kollade på vattnet som glittrade så vackert och lyssna på alla barn fåglar och allt.
Medans assistent gav mig mat. Mat utomhus minsann ;] Inte illa !
Sen gick vi hem igen.

Hade lite synträningar och sådant.
Sen begav vi oss iväg igen jag och assistent, vi gick till Andys lekland och hade roligt :]
Kom hem strax innan halv sju, då låg jag och speglade mig lite och kollade in mina glitterbollar..



En lång dag minsann!
Mamma njöt att få vara lite med mig på förmiddagen, så blir nog lite ändringar i assistans schemat framöver.



Nu så sover jag, bäst det för imorgon kommer assistent och väcker mig på morgon.
Sen ska jag och mamma och assistent till doktorn på sjukhuset och röntga mig.
Även lillebror får följa med eftersom han inte går dagis på fredagar, hoppas han kan hålla sig någonlunda lugn på sjukhuset men det har jag svårt att tro :[
Önska mig lycka till röntgen !

Nu ska jag sova vidare så jag orkar upp imorgon.
Nattinatt


ps. ni minns väl vad snozel är för ngt? om inte så se nedan.ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0