Min 4års dag !



Ja idag fyllde jag ju 4år, stor flicka jag blivit helt plötsligt.
Tiden går sååååå fort.

På morgonen kom Mamma, Pappa, Faster Johanna & lillebror och väckte mig med massor med presenter som jag fick öppna i sängen, mamma fick hjälpa mig. Lillebror ville också hjälpa mig.


Jag och yrvakna mamma hihi


Av Faster Johanna fick jag lilla vovven där uppe till höger, när dem köpt den så stöder man SOS barnbyar.
Av min familj fick jag resterande som är på bilden: Tröja med glitter katt på, tröja med prinsesskrona på, linne, klämmor, toffsar, diadem med prinsess krona på, öronhängen, ljus slinga med glitter i,leggings,piggboll, tre dvd filmer, 2 st nagellack och en kjol.
Senare ska jag även få en tv, så fort mamma & pappa vet vilken dem vill ha och hur dem ska få upp den på väggen.
Våra väggar är omöjliga trots slagborr :[

Jag blev jätte glad för presenterna, direkt efter så somnade jag i Mammas famn där i sängen hihi.



Tack för alla gratulationer och presenter och tack till er som kom idag & igår !!
Uppskattat <3


Jag & gammel mormor


Jag & Kusin Julia


Jag & bästisen Jacob


Jag & bästisen Jacob


Bästisen Jacob, jag & lillebror


Jag & Tårtan


jag & bästisen Jacob igen ;)

Efter att alla gått hem förutom Jacob och hans mamma, så lekte vi en massa på puffen hade jätte roligt !
Medans mamma & jacobs mamma Linda satt och babblade en massa skit och smaskade i sig massa gott ;]

Sen satt jag & mös med mamma, jag älskar det <3
Sen blev det medicinus och mat och sova !
För imorgon kommer ass och väcker mig ju.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0