Framsteg hände!


Mamma hade tydligen något att tillägga här inne..

Idag när jag hjälpte Mathilda med att öppna hennes presenter som hon fick av Faster Maria. Så skedde något underligt..

Mathilda blev helt plötsligt mer "med oss".. Asså inte fullt så som ett barn i hennes ålder för övrigt.. men hon blev mer "med oss"..
Det var en fantastisk känsla & helt underbart. Och jag lovar hon var mer "med oss".

De kände som hon lite grann förstog vad vi gjorde, att vi öppnade hennes presenter. När första presenten var öppen (som var bollen)... så kände man i hennes kropp va glad hon blev.

Jag har ALDRIG upptäckt detta förut när Mathilda fått presenter..
Så detta är ju verkligen ett framsteg som jag ÄLSKAR..
Sikket present vi fick så här helt plötsligt..
Det kändes även som hon lite grann tittade.. att hon uppfattade ngt litet vad hon såg.. ja jösses asså.. Ja mirakel kan ju ske.. det märkte vi ju första gången genom att denna vackra dam föddes !

Ååå Mathilda du gör mig så varm, älskar dig <3



// En glad mamma som kan sova gott inatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad glad jag blir! Du är så duktig, Mathilda! Vilken kämpe! Jag beundrar er! <3

2009-04-18 @ 10:19:28
URL: http://emmixen.se
Postat av: Anonym

Hej Mathilda!

Första gången jag kommenterar din blogg! Det är kul att följa din vardag, du hittar ju på en massa roliga saker :) Jag försöker följa din blogg varje dag och det är alltid lika intressant att läsa om vad du har hittat på!



Särskilt när det händer såna här saker :) Så kul att läsa..

Ha det bra och hoppas du är ute och njuter av det underbara vädret!

2009-04-18 @ 13:55:09
Postat av: Rasmus

Glömde ju att presentera mig!

Rasmus heter jag :)

2009-04-18 @ 13:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0