Dag nr:3 på BRH i Lund



GOD DAG!
Nu har jag fått i mig två doser av min nya medicin och det märks, för jag blivit så trött så trött.
Bilden ovan ligger jag och sover i gungan här ute på gården.

Hade knill imorse, jag sov dock hela tiden.
Synd, hoppas ja är vaken imorgon när det är dax för sångsamling och knill igen.
Knill är en sak att upptäcka sin kropp.




Idag så var vi på bad, jag var rätt trött och sov lite där. Men tog åtminstone tre simtag så jag visade lite iallafall.
Hoppas jag är piggare nästa vecka när det är dax för bad igen.
Men arg blev jag så fort jag inte fick bada mera, så skönt var det i vattnet minsann.
Det var första gg ass Jennie var med mig på bad, toppen bra att hon får se ju.



Har varit ute och lekt på den handikappanpassade lekplatsen idag,  ååååå va den va rolig !!!!
Där hade jag kunnat sitta i evigheter hihi.



Vart ute och gungat två ggr idag ju, har varit ute maaaassor !
Bara precis varit inne när det varit matdax och blöjbyte dax.
Sååå härligt väder ute, och jag ÄLSKAR ju solen !!! :)



Nu undrar ni säkert varför lillebror och jag gungade tillsammans.. lustigt va? ;)

Jo för när vi gick från badet idag så pratade mamma med pappa i telefon, mamma frågade "vad gör du" pappa svarade " jag är på jobbet och har lunch"... okej det va ju inte mer med det.
En kvart senare står pappa & lillebror i dörröppningen !!!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅ VAD JAG OCH MAMMA BLEV GLAAAAADA :)
En helt underbar överraskning ju <3

Nu har jag haft ass Jennie här sedan måndags kväll.
Hon åkt hem idag, så nu är här ingen ass.
Jennie är verkligen en toppen ass, så pratglad med mig så att jag till och med får säga till henne hålla tyst ibland hihi...
hon är skojig !
Men imorgon biti kommer nästa ass.

När jag väl är vaken så är här super skojigt :)

Till och med mamma & Jennie & Pappa har roligt hihi..

Vi har blivit bruna och fina allihopa idag.
Nu ska jag mysa, innan läggdax.
Lillebror har somnat redan, han va massa tröttig !

Godnatt & Hejdå

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt att kunna vara ute så mycket! Det har varit otroligt fint väder idag! Och vilken överraskning ni fick när pappa och lillebror kom.. Då blir man GLAD :D



Härligt att höra hur underbar assistent Jennie är. Så skönt när det fungerar bra!



Och såklart finns här massa härliga bilder som vanligt ;)



Hur går det med medicinen förutom att du är trött? Eller det vet ni inte än?



Kraaaaaaaaam!

2009-04-29 @ 18:40:21
URL: http://emmixen.se
Postat av: Tina

Hej Mathilda!

Trevligt att se hur det går för dig på BRH följer din blogg VARJE dag men är nu första gången jag skriver en kommentar.

Ser ut som om ni har det hel mysigt! jätte roligt!

Har träffat din Mamma uppe på Mejdej då jag jobbar på det andra kooperativet dom delar lokaler med och din blogg är SÅ spännande att följa och se vad du hittar på, hur du mår och vilken underbar familj du har!

Var uppe på Leva och Fungera mässan i Göteborg och letade kataloger till er på saker som kanske skulle passa dig och mycket i de katalogerna ser jag är det som du nu upplever på BRH.

Kommer att fortsätta följa dig så länge du bloggar.

Ha det så underbart i Lund och hoppas vädret håller i sig så ni kan fortsätta sola!



Med soliga hälsningar från Kristianstad.

2009-04-30 @ 10:54:33
Postat av: Emma

Du ser ut att trivas riktigt bra. Rummen ser verkligen kanonmysiga ut! Men snart får ni komma hem så vi kan träffas. Kramar

2009-04-30 @ 13:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0