Ståställning !



Detta är en gammal bild från April 2007 men den är fortfarande lika sann om man säger som så.
Inte för än jag fick denna ståskalet och ställning så började jag spänna mina ben mera innan dess var dem som spaghetti och de e ju inte så bra.

Varför jag ska stå i denna är för jag dels ska komma upp och se mig runt, och stärka mina muskler i största delen av kroppen och framför allt att tarmarna inte ska lägga sig i "vila" om man kan uttrycka de så, så att dem håller sig på plats. Och en väldigt bra träning för att träna höftledkulorna osv.
Men om man ser de som så, så är de ju med ett sätt för mig att uppfatta att jag faktiskt står helt själv.

Detta har varit en bra stort steg fram för mig sen jag fick denna, jag blev helt enkelt spänstigare. Tyvär har den inte kunnat användas på ett tag då jag varit på så lustiga rutiner och humör när jag haft v-sond, och nu är den för liten men i veckan som kommer ska jag lämna in mitt skal och få det större så jag snart kan stå igen =)

Jag gillar att stå sålänge jag är på bra humör, är jag på de minste lilla dåliga humör så hatar jag det verkligen ! Men med en rolig film kanske teletubbies eller nalle puh så gillar jag de ganska bra.. eller kanske att få baka lite negerbollar och få kladda lite gillar jag ;)


Kommentarer
Postat av: lenaandfamily

Hej :)
Så intressant att få veta vad ståskalet är bra till, förutom att ge dej en annan upplevelse :) <3
Ett väldigt viktigt hjälpmedel, o det är klart du vill se nåt kul :)
Samt bestämma själv, som vi alla helst vill <3
Kram <3

2014-06-10 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0