Sittning !



På bilden ovan sitter jag o Assistent Ellen.

Jag kan faktiskt sitta själv ngr sekunder kan komma ngn minut o så med ibland, tro det eller ej =) Men man kan ju ALDRIG lämna mig sittandes själv för då ramla ja såklart o slår mig.
Jag vill alltid känna att ngn är bakom mig  för annars vägrar ja sitta upp.
Med sittningen är de mkt träning för att kanske ngn gång i framtiden klara av att sitta utan ramla ?? inget ngn vet.
Och träning för min nacke som är lite ostabil fortfarande och rygg och mage och höfter och självaste hela balansen i sig.

Det bästa är att först sätta mig på min boll som jag har en STOR boll och hoppa med mig bara ngr minuter för då spänner man kroppen fast man kanske inte tänker på de.. och får bättre balans just då och där efter är de bra och ha sittning med mig för då är jag ännu mer spänd i mig själv.
Men hari nte kört så mkt med bollen innan sittning på ett tag för jag är ju faktiskt väldigt spänd i mig =)

För typ 1-2år sen ramlade ja pladask med en gång när man satt mig så här. Så liten förändring har minsann skett. Även min nacke har ju lbliviti betydligt mkt bättre =) Den hängde och slängde förut som ett spädbarns huvud.

Sittning är inte alltid jag tycker om att göra men även ggr jag gillar det. Lite musik under tiden är aldrig fel. Men trots ja inte tycker om de så måste det göras för min egen skull såklart.

Alla slags träningar osv är ju en riktigt viktig del i mitt livl, ngt man verkligen måste ta på allvar !!!

Kommentarer
Postat av: Marilene

Hon är såååååååååååå Duktig!

Och såååååååååååååå Söt!



Kram

2008-12-30 @ 08:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0