Resonansplatta !



Bilden ovan är en sorts träning !
Det är en resonansplatta jag ligger på.

En vanlig playwoodskiva som är uppbyggd med ram runt så det blir luft mellan plattan och golvet.
Ljudet förstärks och det uppstår vibrationer.

Denna är ofta rolig att ligga på med massor med saker på som låter tycker jag.
Är inte alls ofta som jag inte vill ligga på denna.
Så den var verkligen till en bra nytta =)
När jag ligger på plattan så ibland kan ja ligga själv där och sparka runt med armar o ben men även är de bra att ngn leker med mig kanske hjälper mig med att ex. ha en boll under min hand med pingla i så det låter när jag rör på den lite så ljudet förstärks och så. Eller kanske lägga en boll som låter vid mina fötter så när ja sparkar så förstår jag kanske att de va jag själv som sparkade på den så de hände ngt.





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tycker om det du skrev! Roligt att se en del prima saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-09-28 @ 15:30:46
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0