Akka-platta (Rally bil)



Faktiskt så tänkte jag lägga upp lite kring mina olika "Träningar" som jag har.. men inte alla idag tar det lite då o då.

Men iaf detta är en.
Den jag sitter på heter Akka-platta men jag kallar den för Rally bil !
Denna träning går ut på att jag ska kunna göra ngt själv utan hjälp, att jag ska märka att ngt händer när jag trycker på knappen. Och då att kunna ta mig framåt helt själv !

Jag tycker oftast att den är rolig att köra, och jag har förstått det hela med (tror vi) att det är jag som gör så att den kör.
Svårt och veta, men de verka som jag förstår det.

Ett barn i min ålder har ju lätt att sysselsätta sig själv när deras mammor ex. lagar mat kanske eller ngt.. det har ju däremot inte jag. så denna har varit en kanon bra hjälpmedel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0