Spontan intervju och Mindfulness

Helt spontant så bokade jag in en intervju idag till imorgon. En tjej jag tidigare mött på och fått en bra bild av! De va från kontoret idag jag fick mail angående henne, och jag nappade direkt eftersom jag även hört mycket bra om henne. Spännande!
 
Utöver det ska det köpas färdigt Mathildas födelsedagspresenter imorgon, då tiden inte funnits tidigare i veckan direkt. För Mathilda har hängt efter mig vart jag än varit hihi :) Men så mysigt att ha henne hemma på påsklov. Även om man inte sitter med henne hela dagarna, men de gör väl ingen 9åring med sina föräldrar, lite egentid får hon ju ha också och syskon/djur/pappa tid, inte bara mamma hela tiden.. Även om hon är mammagris och jag är Mathildagris ;-D
 
Idag har jag varit på min första dag, Mindfulness kurs av åtta. Samt en hemläxa som görs varje dag i åtta veckor. Nyttigt och bra!
Och eftersom jag var där så kunde jag ju inte köra med Mathilda till hud-läkaren, så det fick papsen hennes göra idag. Jag behöver släppa på "kontrollen" och han behöver skaffa sig lite "kontroll" så det var bra att det blev så! :)
 
Ikväll har Mathilda tappat en tand, jag fick hjälpa henne lite. Den va JÄTTE lös och hängde på skör tråd! Så hjälpte henne att "vricka" ut den så hon inte sätter den fel på ngt vis om hon skulle svälja den eller liknande. Så kändes tryggare så här! Första tanden hon "tappat" hemma själv. Alla andra har hon dragit ut nämligen hos tandläkaren, men så hade dem ont om tider så löste de sjäälva. Mathilda tyckte de va super spännande att jag vrickade på den och tjuffs så kom den =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0